SPARK TRAINING COURSE (Ver información detallada do evento)

Os vindeiros 4 e 5 de maio celebrarase na Facultade de Informática da Universidade da Coruña o "Spark Training Course".

Destacable no programa resulta a conferencia de Paco Nathan, conferenciante de primeiro nivel, habitual nos eventos de Big Data de maior prestíxio internacional.

O programa tamén inclúe unha interesante formación de 5 horas en Spark o 5 de maio para ter unha visión xeral das posibilidades deste framework.

Colaboran neste ciclo de xornadas a Rede de tecnoloxías Cloud e Big Data para HPC, a Rede Nacional en Big Data e Análise de Datos Escalable, o Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (CITIC) e a Facultade de Informática da Universidade da Coruña.

Axenda

Dia 4 de maio, Lúns, 11:00h. Facultade de Informática. UDC.

Inauguración das xornadas: Ricardo Cao Abad, Vicerreitor de Investigación e Transferencia

Apache Spark and the Emerging Technology Landscape for Big Data.

Conferenciante: Paco Nathan, Director de Community Evangelism at Databricks, traballa en Apache Spark. Foi citado en 2015 como un dos Top 30 People en Big Data and Analytics by Innovation Enterprise.

Dia 4 de maio, Lúns, 16:30h. Facultade de Informática. UDC.

Mesa redonda: Investigación en Big Data. Retos

Coordinación: David Martínez

Dia 4 de maio, Lúns, 18:00h. Facultade de Informática. UDC.

Machine Learning in Finance

Conferenciante: Leslie Kanthan, University College of London (UCL)

Día 5 de Maio, Martes, 9:00-14:00h

Curso: Spark Training Course

Juan Tomás García Molina, ASP Gems

A asistencia é libre pero, por temas loxísticos, é preciso enviar antes do 29 de Abril un email a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Indica o teu nome  apelidos, organización, email e si vai asistir ao curso do 5 de maio.